preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Josipdol"

Vijesti

Razgovarali smo s kuharom!

Autor: Irina Rudančić, 15. 11. 2019.

Isti čovjek može biti tvrdi pesimista prije ručka i uvjereni optimista nakon ručka.
                                                                                              Aldous Leonard Huxley

Jedna od najdražih osoba u našoj školi svakako je kuhar Vlade, uvijek nasmijan, dobro raspoložen i spreman za pokoju pošalicu.

 

 

Isti čovjek može biti tvrdi pesimista prije ručka i uvjereni optimista nakon ručka.
                                                                                              Aldous Leonard Huxley

Jedna od najdražih osoba u našoj školi svakako je kuhar Vlade, uvijek nasmijan, dobro raspoložen i spreman za pokoju pošalicu.

DANIJEL: kad ste postali kuhar?

KUHAR: nakon završene srednje škole počeo sam raditi 1982.g.

DANIJEL: uh, ja se tad nisam niti rodio!

IVAN: je li teško raditi u kuhinji?

KUHAR: nije, ako voliš svoj posao, nijedan posao nije teško raditi.

DARIJO: kad ste u školi počeli raditi?

KUHAR: u školi sam počeo raditi 2011.g.

JOSIP: koje se namirnice najviše koriste u kuhinji?

KUHAR: sol, papar, vegeta, češnjak, peršin, bez njih je nemoguće kuhati.

IVAN: što ne volite jesti?

KUHAR: ja sve volim jesti!

LUCIA: koje Vam je najdraže jelo?

KUHAR: grah!

LARISA: gdje ste naučili kuhati?

KUHAR: u srednjoj školi.

CINDY: jeste sudjelovali u kuharskim emisijama?

KUHAR: ne, ne zanima to mene.

NIKA: jeste li Vi možda radili s mojom mamom?

KUHAR: jesam, u jednom restoranu.

DANIJEL: Vi ste radili i s mojom mamom!

JAKOV: gdje ste skuhali prvo jelo?

KUHAR: prvo jelo skuhao sam u srednjoj školi.

NICOLE: koliko Vam vremena treba za kuhanje?

KUHAR: sve ovisi o jelu koje kuham, za neka treba više vremena, za neka manje.

Zahvalili smo našem kuharu što je izdvojio vrijeme za nas.

Za kraj smo mu poručili:

„ Kuharu manje zbori da ti ručak ne izgori!“




 

KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA

 

PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU

CILJEVI PROGRAMA

RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA

  • Utjecati na osobni razvoj učenika i njegovo osposobljavanje za kvalitetno,aktivno i odgovorno sudjelovanje u društvu
  • Omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića, te život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na njegovu osobnost, te individualne i osobne potencijale
  • Osposobljavanje učenika za samostalno učenje

SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU

  • Organizirana nastava poslije redovne prijepodnevne nastave,briga za učenike kroz realizaciju nastavnih sadržaja koji omogućuju djetetu potpun i harmoničan razvoj
  • Pripremanje djeteta za cjeloživotno učenje i daljnje obrazovanje

NOSITELJ PROGRAMA RADA

Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka

Irina Rudančić, dipl.učitelj

Martina Rendulić,dipl.učitelj

SURADNICI PROGRAMA RADA

Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji,

stručno osoblje škole

RADNE OBVEZE UČITELJA

Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka

NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU

SADRŽAJI

OBLICI RADA

METODE RADA

 

Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za

 

 

ostvarivanje spomenutih sadržaja

 

Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni,  rad u skupini te rad u grupi

Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja,

Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru

VREMENIK AKTIVNOSTI

 

  • Tijekom šk.god.2016./2017

TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI

  • Troškovi kupnje materijala za radionice,te uredskog materijala(papir,boje,ljepilo…)

NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI

  • Sustavno praćenje učenikovih postignuća u ostvarivanju postavljenih zadataka i ciljeva

CMS za škole logo
Osnovna škola "Josipdol" / Karlovačka 17, HR-47303 Josipdol / www.os-josipdol.skole.hr / ured@os-josipdol.skole.hr
preskoči na navigaciju