preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Josipdol"

Vijesti

I ove godine produženi boravak

Autor: Anita Poljak, 7. 9. 2017.

  I ove šk. godine krenula je nastava u produženom boravku koji je osmišljen za svladavanje nastavnog programa gdje učenici učenje i rad na zadaći započinju kroz igru i motivaciju. Učenici u produženom boravku rade samostalno dok ih učiteljica usmjerava, navodi i pruža pomoć onima kojima je ona neophodna. Osim individualnog rada, važnu ulogu ima i suradnički rad gdje učenici pomažu jedan drugome, te na taj način uče pomagati i primati pomoć.

   

U produženom boravku s ovakvim oblikom nastave priprema se učenike za individualni rad, razvija estetske vrijednost, kreativnost i maštu, usvaja se pozitivno ponašanje u pobjedi i porazu, stvara se pozitivan odnos i druženje među učenicima, uči se toleranciji i poštivanju pravila igara, razvija se samopouzdanje i osjećaj pripadnosti kolektivu. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati i pomagati. Ovakvim  oblikom nastave učenici se  pripremaju za samostalno pisanje zadaće i učenje. Izmjenama igre, učenja, odmora, vježbanja i razgibavanja, šetnje, pjevanja, ponavljanja, crtanja, razgovora stvara se osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno-obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu.

   Ove godine produženi boravak u PŠ „Siniša i Zrinko Rendulić“ broji 13 učenika od 1.-4.razreda, dok produženi boravak u matičnoj školi „Josipdol“  broji 9 učenika! Rezultat ovolikog broja učenika je potreba roditelja koji zbog poslovnih obveza ne mogu biti uz svoje dijete, no i odlična suradnja učiteljica i roditelja, te škole i stručne službe s roditeljima. 

Nadamo se da će broj učenika iz godine u godinu biti veći jer nakon riješenih školskih obaveza roditeljima ostaje slobodno vrijeme za igru sa djecom.

Zbog toga, dragi roditelji, osamostalite svoje dijete da školske obveze postanu igra, a ne briga i posjetite nas u prostoru produženog boravka! 

   U prošloj nastavnoj godini Općina Josipdol prepoznala je potrebe, na sreću, sve više zaposlenih roditelja te izdvojila  75.000,00 kuna za plaće djelatnicama, dok roditelji izdvajaju mjesečno oko 200,00 kuna  za prehranu polaznika, točnije 10,00 kuna po danu za dva obroka i potreban materijal za rad. Financiranje boravka identično je prošloj nastavnoj godini što znači da Općina osigurava plaće učiteljicama dok roditelji financiraju prehranu učenika koja iznosi 10,00 kn po obroku.

Učiteljice iz produženog boravka: Irina Rudančić i Martina Rendulić




 

KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA

 

PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU

CILJEVI PROGRAMA

RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA

  • Utjecati na osobni razvoj učenika i njegovo osposobljavanje za kvalitetno,aktivno i odgovorno sudjelovanje u društvu
  • Omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića, te život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na njegovu osobnost, te individualne i osobne potencijale
  • Osposobljavanje učenika za samostalno učenje

SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU

  • Organizirana nastava poslije redovne prijepodnevne nastave,briga za učenike kroz realizaciju nastavnih sadržaja koji omogućuju djetetu potpun i harmoničan razvoj
  • Pripremanje djeteta za cjeloživotno učenje i daljnje obrazovanje

NOSITELJ PROGRAMA RADA

Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka

Irina Rudančić, dipl.učitelj

Martina Rendulić,dipl.učitelj

SURADNICI PROGRAMA RADA

Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji,

stručno osoblje škole

RADNE OBVEZE UČITELJA

Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka

NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU

SADRŽAJI

OBLICI RADA

METODE RADA

 

Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za

 

 

ostvarivanje spomenutih sadržaja

 

Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni,  rad u skupini te rad u grupi

Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja,

Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru

VREMENIK AKTIVNOSTI

 

  • Tijekom šk.god.2016./2017

TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI

  • Troškovi kupnje materijala za radionice,te uredskog materijala(papir,boje,ljepilo…)

NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI

  • Sustavno praćenje učenikovih postignuća u ostvarivanju postavljenih zadataka i ciljeva

CMS za škole logo
Osnovna škola "Josipdol" / Karlovačka 17, HR-47303 Josipdol / www.os-josipdol.skole.hr / ured@os-josipdol.skole.hr
preskoči na navigaciju